Lutheria sailak -BELE- eskularruak eta 500 maskara baino gehiago eman dizkio San Inazioko anbulatorioari, bai botatzekoak bai iragazki bukonasalarekin egindakoak.

Zorionak ekimenagatik!

Beñat Muniozguren Valín Kontserbatorioko gitarra-ikasleak lortu du epaimahaiaren aipamen berezi bakarra, 11 urterekin izan duen heldutasun musikalagatik, apirilaren 16an Petrer-eko (Alicante) Gitarra jaialdiak online egindako gitarra lehiaketan.

16 urte baino gehiago dituzten gitarristentzako Gazte Promesa kategorian eman diote aipamena.

Sari bakarra eman diote 15 urteko neska portugaldar bati, eta aipamen berezia gure ikaskideari.

Zorionak Beñat!!!

Beñat Muniozguren (11 urte) eta Markel Intxaurbe (12 urte) Kontserbatorioko gitarra ikasleek, hurrenez hurren, 1. saria 11 urtera arteko kategorian, eta 2. saria 15 urtera arteko kategorian irabazi dute, martxoaren 7an Logroñon egindako gitarra-jotzaile gazteentzako Francisco Calleja lehiaketan.

ZORIONAK!!!!

Bizkaiko Foru Aldundiaren 2020ko bekak eta laguntzak

Arte Plastikoa eta Bisualak, Arte Dramatikoa, Musika eta Dantza modalitateko bekak.

Arte Dramatikoa, Musika eta Dantza modalitateko laguntzak.

IZEN-EMATEA  otsailaren 20ra arte

BERRI GARRANTZITSUA
2019-20 ikasturte honetatik aurrera ebaluazio txostena ez da paperean emango. Familiek ikasleen emaitza akademikoak ikusi ahalko dituzte Eusko Jaurlaritzaren Ikasgunea atari ofizialaren bidez.
Hona hemen, lehen sarbiderako JARRAIBIDEAK

Opera gustuko duzu,

baina oraindik ez dakizu.

BAZKIDE BERRIENTZAKO BALDINTZA BEREZIAK

25era arteko gazteentzat % 70ko deskontua

ABENDUAREN 31A ARTE.

Animatzen al zara EHU Orkestra Sinfonikoa sortzera?

¿Te animas a crear la EHU Orkestra Sinfonikoa?

EHU Orkestra Sinfonikoa sortzeko asmoa daukagu eta, horregatik, dei egiten dizuegu musika tresnaren bat jotzeko gai zareten pertsona guztioi, unibertsitateko ikasle, irakasle eta langileoi; bereziki, UPV/EHUn Orkestra Sinfoniko Klasikoa sortzeko gogoa izan dezakezuenoi.

Vamos a crear la EHU Orkestra Sinfonikoa y queremos hacer un llamamiento a todas las personas, estudiantes, profesorado y personal de la casa,  que tocan un instrumento y que se sienten capaces, pero, sobre todo, con ganas de participar en la creación de una Orquesta Sinfónica Clásica en la UPV/EHU.

Behar dira hari instrumentuak (biolina, biola, txeloa, kontrabaxua) jotzen dituzten musikariak, haize instrumentuak (txirula, oboea, klarinetea, fagota, tronpa eta tronpeta), piano-klabizenbaloa jotzen dituztenak, eta UPV/EHUko orkestran egon daitekeen beste edozein tresna jotzen dutenak.

Es una llamada para músicos de cuerda (violín, viola, chelo, contrabajo), de viento (flauta, oboe, clarinete, fagot, trompa y trompeta), de piano-clavicémbalo y de cualquier otro instrumento que puede encajar en la orquesta de la UPV/EHU.

Entseguak ostegunetan izango dira, arratsaldeko 5:00etatik 8:00etara, Leioako Campuseko Areto Nagusian.

Los ensayos serán, en un principio, los jueves, de 5.00 a 8.00 PM,  en el Aula Magna del Campus de Leioa.

Proiektu honetan parte hartu nahi baduzu bidali zure musika curriculum laburra helbide honetara:mariajesus.alonso@ehu.eus. Proposamenak jasotzeko epea ekainaren 30ean bukatuko da (egun hori barne).

Si quieres participar en este proyecto envíanos un breve curriculum musical, con tus datos, a la dirección de correo:mariajesus.alonso@ehu.eus. El plazo para la admisión de propuestas termina el 30 de Junio (inclusive).

Curriculumak aztertu ondoren, bilera baterako gonbidapena egingo zaie aukeratuei, pieza labur bat edo obra baten zati bat jo dezaten bertan.

Una vez hecha una preselección de los currículos se invitará a las personas seleccionadas a una reunión con el instrumento y con una pequeña pieza o fragmento de obra para tocar.

Eskerrik asko zure lankidetzagatik eta besarkada handi bat.

Gracias por tu colaboración y un fuerte abrazo.

EHU Orkestra Sinfonikoa zure zain dago! Animatu!

La EHU Orkestra Sinfonikoa te espera! Anímate!

Javier Garaizar

Arabako Campuseko errektoreordea / Vicerrector de Campus de Araba

Carmelo Garitaonandia

Bizkaiko Campuseko errektoreordea / Vicerrector de Campus de Bizkaia

Sobre las orquesta de la UPV

Ayúdanos a completar la EHU Orkestra Sinfonikoa!

Este es un llamamiento especial para Trompas, Violonchelos, Contrabajos y Violines.

Realizada una primera etapa de la creación de la EHU Orkestra Sinfonikoa, necesitamos completar la orkesta con algunos instrumentos:

- Trompa
- Violonchelo
- Contrabajo
- Violín

Si tocas alguno de estos instrumentos anímate a presentarte, y si conoces a alguien que lo haga, anímale a presentarse también, aunque no pertenezca a la UPV/EHU.

Las solicitudes se pueden realizar hasta el 6 de octubre mediante este formulario on line:

Los ensayos serán, en un principio, los jueves, de 5.00 a 8.00 PM, en el Aula Magna del Campus de Leioa.

Gracias por tu colaboración, Un saludo.

La EHU Orkestra Sinfonikoa te espera! Anímate!

Ana Arrieta

Gipuzkoako Campuseko errektoreordea /

Vicerrectora de Campus de Gipuzkoa

La música es la más profunda de las artes. Hace las cosas mejores, más manejables. Es una gran evasión. ( J. Rhodes).

IKASTAROAK - Informazio gehiago LIBURUTEGIAN

LEHIAKETAK